TWILIGHT biljetter!

Lång historia hur jag komin i stan men men, jag kom in tillslut med Alicia och Hanna och vi fick stå i den vanliga kön medans dom andra (fanny, frida, amelia, ellen, michelle) stog i VIP-kön. Sen helt plötsligt springer dom förbi oss och säger att dom fått två VIP var!! Men jag stog kvar i kön och tog emot två vanliga biljetter (som jag sen ska sälja) och så ska jag köpa en utan deras VIP biljett!!!!
Jag skrek rakt ut mitt i kön. hahha alla vände sig typ om (kändes det som) men blev helt otroligt glad!! Kan inte beskriva hur glad jag blev. Låter helt sjukt men jag började faktisk skaka lite , benen.

PUSS från en SjUUUUUUUUUUkt glad JULIA


Kommentarer
Sent by: Miriam

Om biljetterna fortfarande är kvar så är jag intresserad, om du inte säljer för allt för högt pris, maila mig gärna på: [email protected]

Date: 2011-10-24 @ Time: 13:13:16




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag kan bara se den)



URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback