London preparations!

Ska snart till London ( EXCIDTED!!!!!!)
Så håller på att leta upp lite ställen jag vill  besöka :D
Mamma har lovat ( ''lovat'' ) att vi ska äta på Nandos nån dag :D
yaaay NIALL!!
Och sen ska vi till Madame Tassuads, London eye, Big Ben, PriMark, åka på sightseeing i en bubbeldäckar buss :D
(En sån som 1D åker i, i ''One Thing'')
''imagine'' - Jag högst uppe i en dubeldäckare med ''One Thing'' i öronen :O :D''
fast man kanske ska lyssna lite vad guiden säger också :D
Sen påväg till London Eye så kommer vi åka förbi
''Trafalgar square''
Där 1D spelade in ''One Thing''!!
Så det ska bli kul att ha gått där! :D
Och sen vill jag såå in i   ")#%¤   åka till Milkshake City!!
Men vi kanske inte hinner :(

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag kan bara se den)



URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback